har haft en bra påsk!;)

hej! igår var det ju påsk och jag och min mamma åkte ner till Lindholmen och tog elvsnabben över till andra sidan och där gick vi och kollade i aferer sen gick vi på en mysig resturange! Det var jätte gott och trevligt! sen gick vi ner och väntade på att elvsnabben skulle komma. Sen kom den och vi gick på.
vi satte oss bakom några Fransmän/kvinna. Dom hade två barn dom var så söta när dom pratade Franska.
Dom tyckte det var roligt när jag tog kort ut mot havet! haha!
sen gick vi av båten och tog bilen hem. När jag kom hem sa mamma att jag skulle leta efter mit påsk ägg:)
jag letade och letade tillslut hittade jag det:) I påsk ägget låg en lapp mamma hadde skrivigt det stog att jag skulle få ta ett till hål i örat.
Så jag ska ha två hål på en sida och ett på det andra! Det var precis det jag ville ha!:)
Passez une bonne journe'e!
om ni inte vet vad der sista betyder gogla det!;) en utav bilderna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt vi hade❤
"Mamma"

2013-04-01 @ 21:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0