Ucklum, här kommer jag :)

Idag ska jag och min mamma och min lillebror åka till våra kompisar i Ucklum. Det ska bli jätte kul! Ni undrar säkert varför bara jag och min mamma och lilllebror ska åka, jo det är såhär att min kompis som vi ska till, hennes pappa ska komma hem till oss för dom har fått biljeter till några rock killar det är därför han inte ska med till Ucklum. Det bästa med min familj och deras familj är att vi är så lika varandra och alla har någon att vara med. Typ att jag är med sanna och hon är ett år äldre en mig och min lillebror Daniel är med Sannas lillebror Simon som är ett år yngre än daniel och mamma är med Sanna och Simons mamma som är lika gammal som mamma och pappa. Ska äta någonting nu innan vi åker så jag kan inte skriva mer nu men jag skriver nog mer idag om jag kan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0