toppen fredag!!

Idag har jag varait i skolan och det var tråkigt som vanligt fast det roligaste var nog gympan.Sen när jag kom hem var jag med minna kompisar Nathasa och Ellen var var med och kollade på när dom dansade på sin dans det var så roligt att se dom dansa dom var så bra.Jag ska nog okså burga på deras dans för jag tycker det är jätte kul att dansa och sjunga för jag går och sjunger på tisdagar varanan vecka.

Sen när dansen var slut kunnde inte Nathasa eller Ellen vara med mig längre Nathasa skulle hem och ätta och Ellen skulle okså hem och ätta så då gick jag okså hem som tur var var min pappa och lillebror hemma annars skulle jag inte komma in för jag hadde litte stäsigt imorse så jag glumde minna nycklar prisis inanför dön.

Sen tillslut skulle vi okså ätta och då var jag vrålhungrig vi ått hamburgare det var jätte gott.Och äfte matten gick vi och basta och sen när vi hadde bastat klart så gick vi hem och myste framför tvn.

Och förlåt för att jag inte skriver så ofta det beror på att jag inte hinner bara som ni hett ifal ni undrer nu ska jag gå och mysa med vin mamma och papppa och lillebror skanske skriver imon vi får se♥


Kommentarer
Postat av: essla

fin blogg du har :) och Trevlig helg :)

2012-03-31 @ 14:30:36
URL: http://esslaf.blogg.se/
Postat av: essla

SV: tack så jätte mycket :) tyvärr gör jag inte länkar bra så där :)

2012-04-01 @ 09:33:30
URL: http://esslaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0