I LOVE YOUNBLOOD<3

igår efter skolan gick jag hem och bytte om för vi skulle gå och se youngblood i nordstan det var den bästa dagen i mit liv. Min kommpis vilma och vår granne cornelia gick ocså med men hon viste inte att vi skulle hemta henne på skolan för det var en överaskning så när vilma och jag var klara gick vi till bilen där min pappa stog och väntade på oss. Vi hoppade in i bilen påväg till noleredskolan för att hemta cornelia vi parkerade bilen på parkeringen och sen var det bara att hitta henn det var unte enkelt men tillslut hillade vi henne och jag och vilma sprang till henne och jag ska till henne att vi skulle till nordstan och se på youngblood. Hon bara skrek och skynda sig in för att ta på sig jackan och skoran sen bara det iväg till nordstan jag satt och darade hella vägen dit. Det här skulle vara den bästa dan föraltid♥

Sen när vi väl hadde kommit till nordstan fick vi  platser längst fram♥hur kan man ha sån trur. Sen kom en gubbe utt och sa att det var tio minuter kvar ♥ man bara sat och ventade på att få se dom snyggaste killarna i hella världen.Tillslut komm gubbe utt igen och sa en stor aplord för YOUNGBLOOD♥

Då dunkade mitt hjärta jätte fört och jag blev helt röd i ansikter. Och då kom dom utt och jag skrek jätte mycket och då sa jag till min kompis vilma att tycke inte du dom är söttare en i verklighetten då svarade hon ja samma svar som jag hadde sakt om någon frågade mig det. Sen skulle jag hem och basta det var så avslapnande tyckte jag. Och idag ska jag på niornas loppis med vilma. Och pengarna dom får in går till deras skolball. Så hoppasvar hos en kompis tog ett foto på mig vad tyx? jag hittar någonting jag kan ha andvändning för.♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0