Min favorit film!


hej bloggen!
det här är en bra film som jag tycker ni ska kolla på!
den fins på youtube i alla avsnit från 1-6
det är 15 års grens!
Jag är inte 15
hej bloggen!
det här är en bra film som jag tycker ni ska kolla på!
den fins på youtube i alla avsnit från 1-6
det är 15 års grens!
Jag är inte 15:-(
jag ska fylla 11år på lördag!
länktar som en galning!
me glum inte att kolla på edn här fimen!
visa nte den här någon som är yngre 10!
första gången jag såg den sat jag ocg min kompis och grät framför tvn!
andra gången var jag med mina andra kompisar och jag grät då oxså!
men om man tar bårt allt läskigt och sårligt i filmen är den den bästa jag har sät!
ocg jag har set over 10000 filmer käns d som!
ska hem och ätta nu får blogga mer sen!
love alla läsare♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0