information om justin konseren i sverge!

justin bieber cake canada 12

HEJ BLOGGEN!!


tror ni vett att justin bieber kommer till sverge!
Nästa år!
jag ska fylla 11 nästa väcka!
och de är 18 års gräns på justin konseren!
så jag får inte komma och de suger!
Jag och min kusin frida är hellt garlna i justin och hon fyller 15 detta året!
Så hon får intr heller komma1men hon säger att hon ska smita in!
Jag låvar er att hon kommer göra vad som helt för att komma in där!♥
Jag tycker synd om alla bieber älskare som är under 18.
Varför ska inte vi få träffa våran idol!!
fy va de är oretvist
om det inte hadde varit 18 grens hedde jag gåt dit uttan att tveka!
Kan inte skriva mer nu ska ätta mat med min familj!
ha de bra nu så skriver jag snart igen!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0