Är i Smarholmen!(-:

!hej alla sötta läsare!
Nu är jag i smarholmen hos mammas kompis och njuter av värmen!
Jag har nys kommit upp ur deras bubbelpol! De kan jag säga de va de härligaste på länge!
Sen har vi hoppat stutsmatta.
Och nu är jag hellt slut.
Mammas kompis har två barn en av dom är 3år och den andra är 5år.
Dom hetter Kevin och Hendry.
Dom bådda är jätte guliga och roliga !
Hoppas ni gillar min blogg så mycket så ni skickar utt min blogg till någon ni käner!
Som dom kan gå in på min blogg och kolla in!
Om ni har några frågor om någonting kan ni skriva de i komentaren så får vi se va ni har på hjärtat!
Nu vill jag kolla klart på en film!
Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0