lotta på liseberg!♥

Imondas va jag på lotta på liseberg och såg eric saade och molly sanden och några andra♥
dom va jätte bra. Och som tur var hedde vi fått biljetter som vi fick sittplatser.
De då liga va att eric sjung bara en lått och de va dåligt.Molly sjung tre fyra låtar♥
de jag tänker komma fram till va att de va jätte trevligt♥
de rengnade när vi kom ditt sen blev de jätte fint under hella pogramet.
Kan man ha son tur med vädret sa mamma när vi satte oss på platserna♥
just de min bästa mamma fyller år imon så jag kommer nog inte hinna skriva imon.
jag kanske komme fulja med en kompis till knippla över en dag så jag kommer någ skriva på mondag.
älskar en alla läsare♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0